Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çağdaş - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim

Ben seni unutmak için sevmedim
Gülmen ayrılık demekmiş bilmedim
Bekledim sabah, akşam yollarını
Ölmek istedim bir türlü ölmedim
Aşk bu mu, sevda bu mu, hayat bu mu
Kalp acı, dünya hüzün, göz yaş dolu

Şimdi sen kim bilir nerelerdesin
Gelir gecelerden koşarak sesin
Bana en acı heber kiminlesin
Adını içimden hala silmedim
Aşk bu mu, sevda bu mu, hayat bu mu
Kalp acı dünya hüzün göz yaş dolu

Söz: İ. Behlül Pektaş
Müzik: Amir Ateş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çağdaş - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/cagdas-ben-seni-unutmak-icin-sevmedim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çağdaş - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim"

Yorum Gönder