Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çağdaş - Yollar Uzak

Yollar uzak gelemedim, muradıma eremedim
Tutunacak daiım şendin, kıymetini bilemedim
Gözlerime bir baktın, yaktın ah beni yaktın

Ben sana ne yaptım ki beni yanlız bıraktın
Ben sana ne yaptım ki beni sensiz bıraktın
Bana el gözüyle bakma, gurbet ellerde bırakma

Ayrılık canıma yetti, birde şen gönlümü yakma
Gözlerime bir baktın, yaktın ah beni yaktın

Ben sana ne yaptım ki beni yalnız bıraktın
Ben sana ne yaptım ki beni sensiz bıraktın

Söz - Müzik: Suat Sayın
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çağdaş - Yollar Uzak. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/cagdas-yollar-uzak.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çağdaş - Yollar Uzak"

Yorum Gönder