Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çağlar - Sarı Güller

seni sarı güllere benzetiyorum ama ayrılık kokma
seni yana döne arıyorum her tarafta gözden kaybolma

görünürki ikimizinde gönlünde aşk var
sanılırki ikimizde olamayız yar

sen yaralı ben yaralı
dertler bize tek sıralı
yaralarımız kabarır
gün batarken akşamları

seni uçurumlara benzetiyorum ama uçmaya kalkma
seni deliler gibi seviyorum ama deliyim sanma
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çağlar - Sarı Güller. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/caglar-sar-guller.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çağlar - Sarı Güller"

Yorum Gönder