Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çağlar - Sen Ve Ben

aaah sen sen benimsin ve hep öyle kalicaksin degismem seni kimseleree buna birgun inanacaksin seni nasil sevdigimi ne olur sorma bana ruhumdaki hisler bile yetmiyor anlatmaya icimdeki mutsuzlugun galibi sen malubu ben sana böyle yenik dusmemin nedeni sen bitanem sebebi ben bu amansiz hastaligin sifasi sen hastasi ben dustum bu zalim hasretin cellati sen bitanem mahkumu ben

sen sen benimsin ve hep öyle kalicaksin degismem seni kimseleree buna birgun inanacaksin seni nasil sevdigimi ne olur sorma bana ruhumdaki hisler bile yetmiyor anlatmaya icimdeki mutsuzlugun galibi sen malubu ben sana böyle yenik dusmemin nedeni sen bitanem sebebi ben bu amansiz hastaligin sifasi sen hastasi ben dustum bu zalim hasretin cellati sen bitanem mahkumu ben
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çağlar - Sen Ve Ben. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/caglar-sen-ve-ben.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çağlar - Sen Ve Ben"

Yorum Gönder