Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çamur - Derviş

Yağmurdan değil derdim
Ben eskiden böyle derdim
Nedir benim bu derdim
Nedir benim bu derdim

Gece gündüz takmazdım
Eskiden böyle bakmazdım
Nedir benim bu derdim
Nedir benim bu derdim

Yaşam haklıdır diyor derviş
Gün döner zaman dönmezmiş
Bülbül hep güle ötermiş
Yüzyıllardır usanmadan

Göklere salmış sırını
Ateş eritmiş derdini
Sular götürmüş külünü
Topraktan utanmadan

Kalmaktan değil derdim
Ben eskiden hep giderdim
Nedir benim bu derdim
Nedir benim bu derdim

Göklere saldım almaz
Toprağa sundum sığmaz
Nedir benim bu derdim
Nedir benim bu derdim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çamur - Derviş. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/camur-dervis.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çamur - Derviş"

Yorum Gönder