Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çare - Gitme Desem

Sonunda olan oldu sensiz kaldım.
Bir yanda deli gurur bir yanda yalnızlığım
Gitme demedim sana boşverip yaptığına
İhanet ceza buldu ardında pişmanlıkla

Gitme desem neye yarar yalanların var.
Kal desem kime inat neye inat
Gitme desem neye yarar ihanetin var.
Kal desem neye inat kime inat.

Şehir geceye döndü ışıksız kaldım.
Pencereden adını geceye fısıldadım.
Oysa git derken sana nasılda kararlıydım.
İhanet ceza buldu ardında pişmanlıkla

Islak caddelerde , loş vitrinlerde
Şehrin ışıklarında hayalin yaşar her gece.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çare - Gitme Desem. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/care-gitme-desem.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çare - Gitme Desem"

Yorum Gönder