Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çelik - Ayrılık Deme Bana

ben senin haberini
ellerden dillerden
duymak içn sevmedim (x2)
ya canını ya beni nasıl olacak

ayrılık deme bana
ne olur ne olur damrıma basma
ya canımı al ne he de bu adama
çünkü o artık sensiz olamıyor (x2)

bende bu kara sevda
bende bu yürek varken
yar etmem yar etmem (x2)
seni ellere dillere dillere vay

ayrılık deme bana
ne olur ne olur damrıma basma
ya canımı al ne he de bu adama
çünkü o artık sensiz olamıyor (x2)

nasıl olsun
nasıl dersen öyle olsun
kalbim senle dolsun (x2)
ya canımı ya beni nasıl olacak

ayrılık deme bana
ne olur ne olur damrıma basma
ya canımı al ne he de bu adama
çünkü o artık sensiz olamıyor (x4)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çelik - Ayrılık Deme Bana. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/celik-ayrlk-deme-bana_3816.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çelik - Ayrılık Deme Bana"

Yorum Gönder