Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çelik - Çekemedim Akca Kızın Göçünü

Çekemedim akça kızın göçünü, aman ah göçünü
Koyver döğsün, sırma saçlar döşünü, Aman döğsün döşünü

Yayların yeli soğuk esmez mi?aman ah esmez mi?
Sevdiğimde rüyalara girmez mi? aman, ah kız girmez mi?

Girmesen de gönül sana küzmez mi aman ah küsmez mi?
Yolver bana çabuk beli geçeyim, aman,ah kız geçeyim.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çelik - Çekemedim Akca Kızın Göçünü. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/celik-cekemedim-akca-kzn-gocunu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çelik - Çekemedim Akca Kızın Göçünü"

Yorum Gönder