Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çelik - Güle Güle

Bu aşka paydos,şunu bilsinki
Hiç bişey olmaz bu aşktan
Şimdi gel barışalım diyorsun
Bir daha dayanamamki baştan

Sevgimi verdim seve seve
Gönlümü verdim bile bile
Sen aşkını al git
Bak vakti geldi kaçmanın
Hadi güzelim sana güle güle

Güle güle yavrum güle güle
Güle güle sana güle güle
Güle güle güle güle
Güle güle ovvvv

Çok sıkıldım iyice azıttın
Sıkıldım peşine koşmaktan
Bir gün hasret bir gün nefret
Çıkamadım bu işin içinden
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çelik - Güle Güle. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/celik-gule-gule.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çelik - Güle Güle"

Yorum Gönder