Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çelik - Hızlı Hızlı

Her şey hızlı hızlı hızlı hızlı
Gelip geçiyor farkeden yok ki
Arabalar hızlı kızlar çok hızlı
Aşk falan nerde hiç soran yok ki

Ben de çok sevdim güzel bir kızdı
Hayat çok sertti kader ayırdı

Hani çabucak unutacaktım
Hani bulacaktım birini
Herşey hızlı hızlı geçti
Öyle içime işlemişsin ki
Öyle içime işlemişsin ki

Kimler geldi kimler geçti
Silemedi kimse kader ayırsa bile
Öyle içime işlemişsin ki

Herşey hızlı hızlı hızlı
Gelip geçiyor farkeden yok ki
Oğlum büyüdü hem de hızlı hızlı
O kadar küçüktü bir şey anlamadım ki
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çelik - Hızlı Hızlı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/celik-hzl-hzl.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çelik - Hızlı Hızlı"

Yorum Gönder