Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çelik - Nolursa Olsun

Bir kez kötü kırdım
Bir daha istemem olsun
Artık n'olursa olsun
Uzak dursun hemen gitsin
Dersen hemen giderim
Ama artık n'olursa olsun
N'olursa olsun

Bu ayrılık n'olur bitsin
İki aşk arasnda kaldım
Artık n'olursa olsun
Kırıldım çok kırıldım döktüm
İnan ki genç yaşımda çöktüm
Artık n'olursa olsun
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çelik - Nolursa Olsun. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/celik-nolursa-olsun.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çelik - Nolursa Olsun"

Yorum Gönder