Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çelik - Yaman Sevda

gün senin günün kapına geldim
bir demet gülü yoluna serdim
ah şu kalbimin gülünü verdim
gel yanıma gel sende sevdin (x2)

ah sevda ah sevda böyle yaman sevda
ah sevda ah sevda başı duman sevda

ah o gülüşün e bana dönüşün
döner durur başım yaman bu sevda
nerede yüzün o kara gözün
yanıyorum her bakışta
bidahamı aman aman
of aman aman kaçıncı bu
acı bilmem kaçıncı
bidahamı aman aman
of aman aman yanıyorum her bakışta

bir sefer bakıp ateşe attın
sen beni yakıp nereye kaçtın
bil peşindeyim sana ne yaptım
gel yanıma gel sende yandın (x2)

ah sevda ah sevda böyle yaman sevda
ah sevda ah sevda başı duman sevda(x2)

ah o gülüşün e bana dönüşün
döner durur başım yaman bu sevda
nerede yüzün o kara gözün
yanıyorum her bakışta
bidahamı aman aman
of aman aman kaçıncı bu
acı bilmem kaçıncı
bidahamı aman aman
of aman aman yanıyorum her bakışta (x2)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çelik - Yaman Sevda. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/celik-yaman-sevda_29.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çelik - Yaman Sevda"

Yorum Gönder