Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çetin Oraner - Pişman Değilim

Pişman değilim suya hasret toprakları tohum tohum suladım, dağlardan şehirleri sevgi sevgi kuşattım, pişman değilim mazlumların sevdasına tahrik ve teşvik ettim umudumu yüreğimi kaç bin defa böldüm bölüştüm kendi küllerimden dirildim yeniden pişman değilim onurluyum ben. pişman değilim karanlığın ortasında ortasında patladım kaç bin yıllık uykuları birer birer dağıttım. pişman değilim güneşimin umudunu yüreğimde taşıdım kaç bin yıllık korkuları birer birer dağıttım.pişman değilim inkarcının vitrinini tuzbuz ettim indirdim çiğnenmiş çiçekleri birer birer dirilttim. Pişman değilim sevmeye sevilmeye yardım yataklık ettim, ihaneti teslimiyeti birer birer tutup çiğnedim.pişman değilim pişman üzgünüm çok üzgünüm yıldızlar bir ülke vermedim veremedimsabret gülüm sabret sabahlara az kaldı daha son sözümü söylemedim söylemedimpişman değilim.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çetin Oraner - Pişman Değilim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/cetin-oraner-pisman-degilim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çetin Oraner - Pişman Değilim"

Yorum Gönder