Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çılgın Sedat - Ben Güzeli

Bu gönül deli gönül
Hiç uslanmaz
Yalan sevdalara baglanmaz
Bu gönül hovarda hiç durulmaz
Sahte bakislara baglanmaz


Ocagina düsüp uslanacagima
Tuzagina düsüp aglayacagina
Unuturum seni de avuturum
Bu kalbi yeni sevdalarla


Ben güzeli evirir çevirir
Yakarim hiç uslanmaz
Geceme katarim
Sen beni sevmesen de olur a! canim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çılgın Sedat - Ben Güzeli. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/clgn-sedat-ben-guzeli.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çılgın Sedat - Ben Güzeli"

Yorum Gönder