Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çılgın Sedat - Çakarsam Oturturum

Çılgın Sedat - Çakarsam Oturturum


bütün gözler benim üzerimde
kızıyorum ama ah ne çare
tek zorum senin su annenle
bulsa boğacak beni o saatte

ben çılgınım ben deliyim
ben tufanım sel gibiyim
bende bu karizma varken
annen kime verecek seni

ona buna çok fazla bakarsan
ola ki sen beni aldatırsan
benden başkasına varırsan
bak çakarsam oturturum

o eline yüzüğü sen takarsan
ansızın yoluma da çıkarsan
benden başkasına varırsan
bak çakarsam oturturum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çılgın Sedat - Çakarsam Oturturum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/clgn-sedat-cakarsam-oturturum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çılgın Sedat - Çakarsam Oturturum"

Yorum Gönder