Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çılgın Sedat - Nelere Katlandı Bu Yürek

İlk değil son değil veda edişim benim
Üzülme ağlamam söz sana sevdiğim
Hiç bişiy söyleme konuşma ne olur
Ardına bakmada git yüreğime dert olur

Nelere katlandı bu yürek
Buna da katlanır elbet
Ne acılar çekti bu yürek
Buna da alışır elbet

Bir gece vakti ansızın bi telefonumla uykundan çığlıklarla uyanacaksın
Telefonda benim sesimi duyduğunda çıldıracaksın
Seni yanıma çağırdığımda koşa koşa gelecek
Yine benim göğsüme başını dayayıp sabaha kadar mışıl mışıl uyuyacaksın
Sabaha karşı uyandığında bir elini sağa ötekini sola atacaksın
Ama nafile çünkü bu sefere ÇILGINa ulaşamayacaksın
Hatırlar mısın zamanında sen benim aşkımı, sen benim sevgimi, sen benim yüreğimi
Ataköyde bi kata Tarabyada bi yata birde beş para etmez bi cep teflonuna satıp giderken
Sana iki çift söz söylemiştim bir gün her en pahasına olursa olsun bende senin aşkının bedelini ödeyip satın alacam demiştim
İşte o gün geldi çattı gözlerini iyice açtığında başucunda eflatun bir zarf bulacaksın
Yine hatırla bir zamanlar sana ilk aşk mektubumu sana ilk seni seviyorum diye eflatun zarf içinde yazıp vermiştim
O zarfı aldığında çığlıklarla haykırmış aşkım ,canım ,erkeğim demiştin
Şimdi ise o zarfı açtığında gözlerin fal taşı gibi açılacak yerinden çıkacak
Çünkü o zarfın içinde senin dün geceki aşkının bedeli yatıyor sen benim gönlümde
Sen benim gözümde beş kuruş bile etmezsin ya şimdi hayatımdan ebediyen çıktın seni Allaha havale ediyorum.


Nelere katlandı bu yürek
Buna da katlanır elbet
Ne acılar çekti bu yürek
Buna da alışır elbet.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çılgın Sedat - Nelere Katlandı Bu Yürek. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/clgn-sedat-nelere-katland-bu-yurek.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çılgın Sedat - Nelere Katlandı Bu Yürek"

Yorum Gönder