Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çılgın Sedat - Şaka Niyetine

"Alo"
"Kızım sen kendini ne sanıyorsun
Sultan mı penses mi,yoksa bulunmaz hint kumaşı mı
Ben seni artık sevmiyor ve hayatımda istemiyorum"
Desem de yalan olur gülüm
Seni deliler gibi seviyorum
Şaka niyetine yaptım,şaka niyetine

Kaldırdım raflara yalnızlığımı
Kapattım üstüne sevinmelerimi
Bu kapılar sana açık olsun bundan böyle
Birazcık naz yaptım işte şaka niyetine

İnadım bitti,çekinme gitti
Dünden razı bu gönül sana
O taş kalpli halim yok ki
Unuttum sende unut hadi
Gecemi aydınlatan bir mum
Eridi bitti tutuş hadi
Ben üşüyorum sensizlikte
Gelmeyeceksen çağır hadi
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çılgın Sedat - Şaka Niyetine. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/clgn-sedat-saka-niyetine.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çılgın Sedat - Şaka Niyetine"

Yorum Gönder