Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çıtır Kızlar - Bana Mı Sordun

Bana mi sordun giderken
Ban icinden gulerken
Banami sordunki yar

AmaN aman gec bunlardan
Ergec eden bulur
Yukarda allah var

Bence sen az biraz daha dolan
Bence yat kalk kapilarda uyan
Yetmezse yaz askini duvarlara
Gun benim gunum bak geldi sira

İstersen at kendini
Durma yak kendini
Sende benim gibi cektin simdi
Sen yan
Sende benim gibi benim gibi yan
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çıtır Kızlar - Bana Mı Sordun. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ctr-kzlar-bana-m-sordun_29.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çıtır Kızlar - Bana Mı Sordun"

Yorum Gönder