Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Damla - Sen Yoksun

Yıllarca bekledim
gelmedin nerdeydin
başı boş
yorgun saatlerce bekledim
o deniz gözlerinle
benimsin dedim
sen bırakıp gittin
ben yine seni bekledim



artık sen yoksun
ben yanarken
ben yokum senle varken
tüketti sevgimizi
senle ben aşkı araken


sen yoksun ben yanarken
ben yokum senle varken
tüketti sevgimizi
senle ben aşkı ararken


yıllarca bekledim
gelmedin nerdeydin
başı boş yorgun
saatlerce bekledim
o deniz
gözlerinle benimsin dedim
sen bırakıp gittin
ben yine seni bekledim




artık sen yoksun
ben yanarken
ben yokum
senle varken
tüketti sevgimizi
senle ben aşkı ararken


sen yoksun
ben yanarken
ben yokum
senle varken
tüketti sevgimizi
senle ben aşkı ararken



artık sen yoksun
ben yanarken
ben yokum
senle varken
tüketti sevgimizi
senle ben aşkı ararkeeeen
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Damla - Sen Yoksun. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/damla-sen-yoksun.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Damla - Sen Yoksun"

Yorum Gönder