Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Davut Güloğlu - Çat Çat

Davut Güloğlu - Çat Çat


Bir kere sevdim, gönül verdim diye kölen mi oldum sandin
Her isine geleni yaparken sen beni hiç yoktan saydin

Ne desem olmuyor
Sözümü takmiyor
Her isine geleni yapiyor
Yüzüme bakmiyor
Sözümü tutmuyor
Her önüne gelene çatiyor

Çat çat çatlatiyor o beni
Çat çat çat çat çatlatiyor o beni
Çat çat çatlatiyor o beni
Çatir çatir çat
(Çatlatiyor o beni)

Bir kere baktim, hayatimi yaktim nasil böyle bir hata yaptim
Çok yüz verdim üstüme çiktin yeter artik ben biktim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Davut Güloğlu - Çat Çat. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/davut-guloglu-cat-cat.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Davut Güloğlu - Çat Çat"

Yorum Gönder