Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Davut Güloğlu - Tak Tak

Davut Güloğlu - Tak Tak

Albüm Adı : Katula Katula

Kız al beni al beni al da yatır sinene
Kurban olsun bu uşak senin gibi güzele

Divane oldum yavrum kaldım kapılarında
Aklıma vuruyorsun gece yarılarında

Deli oldum aşkına yavrum döndüm şaşkına
Daha duramayirum yeter allah aşkına

Tak tak tak tak kapını çalacağum
Gitmiyceğum bi yere ha burda duracağum
Gitmiyceğum bi yere kapında duracağum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Davut Güloğlu - Tak Tak. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/davut-guloglu-tak-tak.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Davut Güloğlu - Tak Tak"

Yorum Gönder