Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deja Vu - Adın Neydi?

Ve yine elinde hiçbir şey kalmadı
Yaşanan tüm tecrübe sana ders olmadı
Gittin onun için elinde patladı
Kaybettin hırs yaptın dudakların çatladı

Hem hastasın,hem yastasın(sen suçlusun)
Hem suçlusun,hem güçlüsün(her zaman,en güçlüsün)

(Lütfen dikkat! Lütfen dikkat! Cani yaklaşıyor)

Sahtelikten,ikiyüzlülükten,dengesizliklerden
Ve bu kötü özelliklerden kurtulamadın sen
Be fani,çok ani bir şekilde terk edersen bu dünyayı,
Gerçekten çok mutlu olacağım ben

Ha ha ha adın neydi?
Senin adın neydi?
(Benim adım cani ben caninin tekiyim)
Ha ha adın neydi? (cani)

Geldin acımaz bir tavırla
Girdin kanıma bin kahırla
Aldın canımı kırk satırla
Kestin,kaldın,senin adın neydi?

Adın neydi?

Ve yine dilinde yok etme lafları
Doymadın mı? Zalim insan,bırak artık safları
Çok ilginç,çok sahte ve geçersiz kozları
Baymadın mı? Hain insan bırak artık pozları

(Lütfen dikkat cani yaklaşıyor) adın neydi? (Cani)
(Bulduğunuz en güvenli yere saklanın)
Senin adın neydi?
(Benim adım cani ben caninin tekiyim)
Ha ha adın neydi? (Saklanın) (Cani)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deja Vu - Adın Neydi?. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deja-vu-adn-neydi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deja Vu - Adın Neydi?"

Yorum Gönder