Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deja Vu - Ağlarım Ben

Yüzüme hep güldüler,arkamdan çok sövdüler
Ben onlara güvendim,onlar beni yediler
Gözüme baka baka yalanları dizdiler
Ben onlara inandım,onlar beni ezdiler

Aniden anladım
Meğersem tek dostum
Kaderimmiş

Ağlarım ben boşa geçen yıllara,
Sarhoş gibi harcanmış tüm anlara
Ağlarım ben boşa geçen yıllara,
Sarhoş gibi harcanmış tüm anlara

Sözümüz söz dediler,ilk fırsatta gittiler,
Ben onlara güvendim,onlar rezil ettiler
Ruhumu seve seve,aklımı çok çeldiler
Ben onlara inandım,onlar sefil ettiler
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deja Vu - Ağlarım Ben. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deja-vu-aglarm-ben.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deja Vu - Ağlarım Ben"

Yorum Gönder