Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deja Vu - Çaresiz

Yalnızlığın ilacı yok,
Umutsuzluk sardı seni
Kaderin oyunu olmasaydı
Terk etmezdin beni

Çaresiz bıraktın,boşlukta kayboldum

Yaraların acısı çok fazla(fazla)
İnançsızlık sardı seni(sardı seni)
Kalbimin sahibi olmasaydın(olmasaydın)
Kahretmezdin beni

Çaresiz bıraktın,boşlukta kayboldum

Çaresiz bıraktın,çaresiz bıraktın
Çaresiz bıraktın,çaresiz bıraktın
Saçma! Saçma! Bana bunu yapma
Çaresiz bıraktın,çaresiz bıraktın
Çaresiz bıraktın,çaresiz bıraktın
Saçma! Saçma! Bana bunu yapma

Çaresiz bıraktın boşlukta kayboldum

Yalnızlığın ilacı yok(yok)
Umutsuzluk sardı seni(sardı seni)
Kaderin oyunu olmasaydı(olmasaydı)
Terk etmezdin beni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deja Vu - Çaresiz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deja-vu-caresiz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deja Vu - Çaresiz"

Yorum Gönder