Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deli Gömleği - Neden

Deli Gömleği - Neden

Albüm Adı : Oyun

hayat eskisi gibi değil
hiç canım istemiyor düşünmek
hiç canım istemiyor yürümek
sadece sessizliği duymak isterdim

neden uçup gidemiyorum
neden bağlı kanatlarım
neden saat hiç durmuyor
ve nedenler hiç rahatlatmıyor

yaşlı rüzgar götürdü her şeyi
geldiğini bile anlayamadık
zaman tuzağındaydı gerçek
anlamsız,soluk sahnelerde

neden uçup gidemiyorum
neden insanlar unutmuyor kendini
neden hala aynı şeyleri görüyorum
ve nedenler hiç rahatlatmıyor


neden uçup gidemiyorum

kafamı kaldırdım denize doğru
denize doğru hiçbir şey yapmadım
denize doğru hiçbir şey yapmadım
Kendimi görememekten başka
Kendimi görememekten başka
Kendimi görememekten başka
Kendimi görememekten başka
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deli Gömleği - Neden. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deli-gomlegi-neden.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deli Gömleği - Neden"

Yorum Gönder