Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deli Gömleği - Yeşillendikçe Deniz

Deli Gömleği - Yeşillendikçe Deniz

Albüm Adı : Oyun


yeşillendikçe deniz
ağlamaya başladım
vazgeçtim geçmişinden
vazgeçtim geçmişimden
gökyüzü söyler bana
gel karış sonsuzluğa
dostlarım uyutur beni
tam gece yarısında

korkak hiç deme bana
belki saklanmışsın de
fırlat gitsin kalbimi
desem de o da yalan
bilgeliği ödünç verdim
aptallık ben de kalsın
o kadar şey söyledim
inan hep sustuğumdan
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deli Gömleği - Yeşillendikçe Deniz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deli-gomlegi-yesillendikce-deniz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deli Gömleği - Yeşillendikçe Deniz"

Yorum Gönder