Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Demet Akalın - Allahından Bul

Demet Akalın - Allahından Bul

Albüm Adı : Unuttum

Gecelere sığmıyor
Tüketiyor dertlerim
Çaresizim allahım neyleyim
Keşke sevmez olaydım
Gönül vermez olaydım
Ben aşkı senin gibi satmadım

Pişman olup bir gün
Dönerse geri
Yıllar geçti
Unutmadım ihanetini
Ben affetsem de yalan gözlerini
Allahından bul
Ben susuyorum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Demet Akalın - Allahından Bul. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/demet-akaln-allahndan-bul.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Demet Akalın - Allahından Bul"

Yorum Gönder