Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Demet Akalın - İhanet

SUSMA,ACI SÖZLERİ SAKLAMA BENDEN
ÜZÜLMEM KORKMA ÖĞRENDİM ZATEN GERÇEĞİ
SENDEN DUYMAK İSTEDİM SADECE
DURMA CANIN İSTİYORSA GİT DARILMAM
KARARINI VERMİŞSİN
HANGİ GÜÇ YETER Kİ ENGEL OLMAYA SANA
SEN BAKMA BENİM AĞLADIĞIMA
SUÇLUYUM GÜVENDİM BU OLANLAR BANA CEZA

BİR AN OLSUN AŞKINDAN ŞÜPHE ETMEDİM
İHANETİ AKLIMA GETİRMEDİM
SÖYLE KAÇ BEDENDE AŞKIMI LEKELEDİN
NASIL YAKTIN İÇİMİ BENİ HAKETMEDİN
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Demet Akalın - İhanet. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/demet-akaln-ihanet.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Demet Akalın - İhanet"

Yorum Gönder