Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Demet Akalın - Pembe Dizi

Demet Akalın - Pembe Dizi

Albüm Adı : Banane


Delilik biliyorum zor olsa da yaşıyorum
Sadece bana ait olduğun günü bekliyorum
Yasak bir aşk bizimkisi Tanrım yazmış yok ötesi
İçin için ağlatıyor dilimdeki aşk bestesi

Nazarlardan korusun tanrı bizi
İncitmesin eller yüreğimizi
Birgün gelip bitse de bu pembe dizi
Ben vazgeçmem severim yine seni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Demet Akalın - Pembe Dizi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/demet-akaln-pembe-dizi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Demet Akalın - Pembe Dizi"

Yorum Gönder