Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Demet Akalın - Unuttum

Demet Akalın - Unuttum


Ben sevdanın yollarında
yürüdüm cok yürüdüm
Aklım almadı ask oyununu
Ûsüdüm cok üsüdüm

Yeniden sevede bilirim
Sözümden dönede bilirim
Senin icin carpan kalbi
Inan söndüre bilirim

Unuttum boyunu, posunu, huyunu, suyunu
Bu askın sonunu
Dönersen yalanla, dolanla
Utanma, sıkılma bu eski huyundu
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Demet Akalın - Unuttum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/demet-akaln-unuttum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Demet Akalın - Unuttum"

Yorum Gönder