Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Demet Sağıroğlu - Aynı Gece

Gece aynı gece
Sahiller boş
Ay karanlık
Son çareymiş ayrılık
Alışamadım, korkar oldum sevgiden
Suçlu gibi kaçıyorum herkesten
Sen düşürdün beni bak bu hallere
Al beni bıraktığın yerden

Bir günah gibi saklı kalırsan
Seni nasıl bulurum bilmiyorum
Hasretin koparır seni benden
Aşk sabır gibi bitmez inanmıyorum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Demet Sağıroğlu - Aynı Gece. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/demet-sagroglu-ayn-gece.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Demet Sağıroğlu - Aynı Gece"

Yorum Gönder