Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Demet Sağıroğlu - Ziyan Olur Gecelerim

Hayallerimi alıp götürdü gözlerin
Artık sevmeyi istemiyorum
Artık gülmeyi beklemiyorum
Ben bana yeterim
Sensizliği de yenerim
Beni kimse anlamaz
Bu yarayı saramaz bilirim
Ah bu gönül beni dinlemiyor
Ber onu sevdim çok sevdim o bunu bilmiyor
Bilirim çok gördüm hep aynı hikaye
Ah, o başka başka hayallerin peşinde
İçi beni yakar, dışı da seni
Ziyan olur gecelerim
Bulamam seni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Demet Sağıroğlu - Ziyan Olur Gecelerim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/demet-sagroglu-ziyan-olur-gecelerim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Demet Sağıroğlu - Ziyan Olur Gecelerim"

Yorum Gönder