Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Demir Demirkan - Rüya

Sıradan bir gün yine
Geldi geçti
Günlük mecburiyetler
Geç bitti
Uykum var karnım aç
Canım sıkkın
Evdeyim ben
Sevgilim yine bir arkadaşında

Bakın işte aşkı da buldum
Babamdan zengin oldum
Tüm dünyanın istediği adam oldum

Gerçek bir rüya
Gördüm ki sonunda
Yabancı kaldım benim değil
Bir başkasının bu dünya
Bir rüya
Anladım sonunda
Yabancı kaldım benim değil
Bir başkasının bu dünya

Çok dostum var benim
İsim vermeyeyim
Görüşüp kırk yılda bir
Çok özledim derim
Yerimde olmak için
Neler vermezdin
Göründüğü gibi değil
Bence beğenmezdin
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Demir Demirkan - Rüya. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/demir-demirkan-ruya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Demir Demirkan - Rüya"

Yorum Gönder