Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Arcak - Ay Batmasa

Deniz Arcak - Ay Batmasa

Albüm Adı : Beyaz Vadi


Niye böyle olur bilemem niye
Niye beni bulur dertler niye
Yine olan olur geceler bitmez
Güneşin doğuşu aklımdan gitmez

Nasıl anlatırdım kendimi size
Bir bilebilsem söylerdim kendime
Nasıl anlatırdım kendimi size
Bir bilebilsem söylerdim kendime

Biraz terelelli birazda aşk
Keşke hep yaz olsa dert olmasa
Sevgilim yanımda kafam rahat
Gecenin üçünde ay batmasa
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Arcak - Ay Batmasa. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-arcak-ay-batmasa.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Arcak - Ay Batmasa"

Yorum Gönder