Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Arcak - Saçma Sapan İspanyol

Deniz Arcak - Saçma Sapan İspanyol

Albüm Adı : Nerde

Lay, lay, lay, lay...
Senin için yanıyorum
Saçma sapan oluyorum
Senin için yanıyorum
Saçma sapan oluyorum
Gözlerime bakta anla
Deli oluyorum işte karşında
Bilmezden gel ya da yan çiz sen yine
Denemeden bu aşkı sen
Sakın karar verme
Lay, lay, lay, lay...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Arcak - Saçma Sapan İspanyol. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-arcak-sacma-sapan-ispanyol.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Arcak - Saçma Sapan İspanyol"

Yorum Gönder