Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Arcak - Sana Susadım

Deniz Arcak - Sana Susadım

Albüm Adı : Nerde

Nasılda nazda yaparmış
Amanda çok canlar yakarmış
Hani nasıl desem inat için
Boşver keyfine bak
Ben öylesine yakınındayım
Sonunda kapımı yine
Farkındayım çalacaksın ama
Oyalanma halim kalmadı bak
Sana susadım oooo...
Aşka susadım oooo...
Sensiz olamam oooo... asla
Ne güzellikler yaşadık seninle
Çocuk gibi gülerdik sevinir ağlardık
Zaman zaman şimdi ne oldu bize
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Arcak - Sana Susadım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-arcak-sana-susadm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Arcak - Sana Susadım"

Yorum Gönder