Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Arcak - Vurur

Deniz Arcak - Vurur


Daha dün gibiydim bugün oldum
Şimdi gün gibiyim yarın oldum
Koşarak üstünden yıldızların
Karıştım aylara sene oldum
Bir dokunuş ki yarım kaldı ateşlerin yerini kül aldı
Asırların nice yalnızlığı sanki boynumda asılı kaldı

Vurur gözlerime acımasız zamanlar nefretle
Vurur gölgeleri sınırsız her yere beni bekler
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Arcak - Vurur. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-arcak-vurur.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Arcak - Vurur"

Yorum Gönder