Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Seki - Anlamadım Gitti

Deniz Seki - Anlamadım Gitti

Albüm Adı : Aşkların En Güzeli


Ağlar mı güler mi
Sevmez mi yoksa sever mi

Kalır mı bilmem ki
Yoksa kaçar gider mi

Aşk dolu gözleri
Sorsam huyu güzel mi
Doğruyu söyler mi

Melek yoksa şeytan mı, yalan mı
Rüyada aldatan mı
Çocuk mu değil mi
Çok bilmişin biri mi

Böylesi değilse
Aklım hiç ermez diye
Aldırmam kimseye
Yanılsam bile bile

Çıkar yol hangisi
Sevmek mi sevilmek mi
Sarhoşluk mu içki mi
Anlamadım gitti

Çıkar yol hangisi
Sen mi sensizlik mi
Yaşamak mı ölmek mi

Söz : Fikret Şeneş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Seki - Anlamadım Gitti. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-seki-anlamadm-gitti.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Seki - Anlamadım Gitti"

Yorum Gönder