Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Seki - Aşkıma Ait

Zorlama beni yine sen kandırdın
Anlamsız yere ben sevgisiz kaldım
Sensiz de inan nefes alırım
Sanma ki açmaz içimdeki güller
Sensiz de inan nefes alırım
Farzet ki aşka susamış gönüller...
Korkmuyorum seni kaybetmekten
Aşkıma ait söz etme
Ben bilirim aşkın zamanını
Ben istersem olur olur elbet
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Seki - Aşkıma Ait. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-seki-askma-ait.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Seki - Aşkıma Ait"

Yorum Gönder