Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Seki - Bir Ayrılık Şarkısı

Bir ayrılık şarkısı
Doladılar dilime
Sabah akşam demeden
Söyleyip durdum

Çaresiz hep ağladım
Ağladıkça anladım
Ne derdim varmış
Bunca yıl sora sora usandım

Çekilmez olmuşum ben
İsyanım kaderden
Bu derde derman yok
Tanrım affet lütfen
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Seki - Bir Ayrılık Şarkısı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-seki-bir-ayrlk-sarks.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Seki - Bir Ayrılık Şarkısı"

Yorum Gönder