Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Seki - Ey Kalbim

Deniz Seki - Ey Kalbim

Albüm Adı : Hiç Kimse Değilim

Ben böyle bir sevdayı
Hiç yaşamamıştım ki
Ne bilirdim
Böyle yanarım o zaman

Senin kadra güzelini
Hiç sevmemiştim ki
Güzel sevmek ne zormuş
Anladım o zaman

Geceler kara geceler
Gözlerinde saklıydı
Çok sevme üzülürsün
Diyenler çok haklıydı

Ey kalbim yazık sana
Gittinde kime bağlandın
Ey kalbim yazık sana
Bağlandım beni de yaktın sen
Tükendim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Seki - Ey Kalbim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-seki-ey-kalbim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Seki - Ey Kalbim"

Yorum Gönder