Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Seki - Kim Bu GözlerindeKi Yabancı

söndü içimin ateşi bitti
bıktım yalanlarından
zorla ele avuca sığmaz aşk
kop gel günahlarından
nazım sitemim belli değil
ben senin neyinim anlayamadım¿
sevda ateşin aynı değil
ilk defa üşüyorum kollarında

kim bu gözlerindeki yabancı
yaralar beni yüreğimden
hani ben olacaktım yalancı
başının tacı
bugünün yarınların günahkar
yakanı bırakmaz ellerim
hani ben olacaktım yalancı
başının tacı..!!
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Seki - Kim Bu GözlerindeKi Yabancı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-seki-kim-bu-gozlerindeki-yabanc.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Seki - Kim Bu GözlerindeKi Yabancı"

Yorum Gönder