Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Seki - Maalesef Sevdim

Görmedi gözlerim
Titriyor ellerim
Adını sayıklamaktan
Aşkı yordu hislerim
Bitsin artık diye diye
Söylenip durdun
Ben seninle uyur gibi
Uyanık oldum
Aslında gönlüm
Sana kırgın
Ama kızamıyorum
Maalesef sevdim
Şimdi senden vazgeçemiyorum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Seki - Maalesef Sevdim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-seki-maalesef-sevdim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Seki - Maalesef Sevdim"

Yorum Gönder