Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Seki - Sen Bensiz Ben Sensiz

Deniz Seki - Sen Bensiz Ben Sensiz


Dışarıda bir yaz yağmuru
Ya sokaklar sensiz bensiz

Akşam olmuş ılık rüzgar
Loş ışıklar sensiz bensiz

Bir masalmış geçen yıllar
Kaç yaprak var elimizde
Aşk bir rüyaymış uyandık
Adı kaldı dilimizde

Ses vermiyor çalgıları
Tavernalar sensiz bensiz

Masamızda yabancılar
Hatırlar sensiz bensiz
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Seki - Sen Bensiz Ben Sensiz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-seki-sen-bensiz-ben-sensiz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Seki - Sen Bensiz Ben Sensiz"

Yorum Gönder