Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Derviş - Ölümün Yıktı Beni

Bir anda kayboldun ortalıklardan
Sordum kimse bilmiyordu
Söylemek istemiyordu
Yalvardım dostlarıma,anlatsınlar diye
Aldattımı dedim, terketti mi dedim
Günahına girdim, affet sevgilim

Sonra duydum ki ölmüşsün
Beni bırakıp gitmişsin
Herşeye veda etmişsin
Ölümün yıktı beni

Aramızda ne dağlar, ne denizler var
Aramızda yanlızca tek bir adım var
Şu anda bir binanın tepesindeyim
Senden sonra öleceğim affet sevgilim
Son bir adım kaldı aç kollarını bana
ah ahhh ahhh

Bir rüya gördüm yine dün gece
Öyle karışıktı ki sanki bilmece
Bir binanın tepesinde rüzgara karşı
Kaya gibi çakıldım yere düşünce
Ölümün gerçekti yokluğun ziyan
Yüreğimdesin benim gerisi yalan
Böyle sensiz gelip geçiyor zaman
Veren Allah alan Allah
Senin için bile olsa bu emanet cana kıymam
Gördüğüm rüyaya uymam
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Derviş - Ölümün Yıktı Beni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dervis-olumun-ykt-beni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Derviş - Ölümün Yıktı Beni"

Yorum Gönder