Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Destan - Ben Ölürsem

Destan - Ben Ölürsem


Batan bir güneş gibi ayrıldık
Ne ağladık ne sözümüz bu dedik
Mutluluk dilemeden ayrıldık
Ne bir el ne bir mendil salladık

[Nakarat]
Sen bende ben ölürsem ölürsün
Sen ölürsen ben zaten ölürüm

Biten bir şafak gibi ayrıldık
Ne elveda ne sadece sarıldık
Hiçbir söz söylemeden ayrıldık
Ne bir yaş ne de biraz ağladık

[Nakarat]

Kayan bir yıldız gibi ayrıldık
Ne konuştuk ne sonumuz bu dedik
Hoşça kal diyemeden ayrıldık
Ne bir sır ne bir umut sakladık

[Nakarat]
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Destan - Ben Ölürsem. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/destan-ben-olursem.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Destan - Ben Ölürsem"

Yorum Gönder