Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Devran Baba - Nergis Gözlüm Senden Ayrı Düşeli

Yoluna bakmaktan bakar kör oldum
Nergis gözlüm senden ayrı düşeli
Didik didik diddim saçımı yoldum
Nergis gözlüm senden ayrı düşeli

Nasıl yaşadığım bilemiyorum
Hergün ağıt yakar gülemiyorum
Ruhum Azraile veremiyorum
Nergis gözlüm senden ayrı düşeli

Savurdum ömrümü kırdım yabayı
Ateş attım yaktım yıktım yuvayı
Derbeder eyledin Devran Baba'yı
Nergis gözlüm senden ayrı düşeli
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Devran Baba - Nergis Gözlüm Senden Ayrı Düşeli. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/devran-baba-nergis-gozlum-senden-ayr.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Devran Baba - Nergis Gözlüm Senden Ayrı Düşeli"

Yorum Gönder