Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Doğa - Bir İzim Kalsin

Haberin geldi iyiymissin
Baska kollara alismissin
Kaderine razi olanlar gibi
Yüreginin çigligini dindirmissin

Ben artik kendime daha yakinim
Cocuksu hirslarim bitti
Herseyi oldugu gibi kabullendim
Birtek sensizlikle bas edemedim

Ben bütün sevgisizligimi senden çikarmaktan
Yaralandim, yaralandim
Seni unutmus görünüp için için yanmaktan
Yaralandim, yaralandim

Yikanir ahim, yeterki bir izim kalsin
Kirilir insan, gücenir insan silinip gitmekten
Ölmedigim cennet, cehennem beni yok saysin
Ecelim olsanda inadina yine sana yanginim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Doğa - Bir İzim Kalsin. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/doga-bir-izim-kalsin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Doğa - Bir İzim Kalsin"

Yorum Gönder