Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Doğuş - Gülüm

Doğuş - Gülüm


Bu da benim sana son sözüm olsun
Bir daha üzmem seni biliyorsun
Karamsar olma biliyorsun
Ben sana aidim , sen bana ait!

Gülüm , gülümü soldurma
Canım saçımı yoldurma
Ömrüm rüzgara vurdurma
Ben sana aidim , sen bana ait!
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Doğuş - Gülüm. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dogus-gulum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Doğuş - Gülüm"

Yorum Gönder