Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Dr-Sihirbaz feat Dj Freddy - Takıl Bana

dikat et kizlara dövme rock kizim bana takil hayatini yasa önündeki masa güzel dir natasha calkala güzellim eller havaya oh one kalca göuzler bomba üc bes derken götürdün dizgileri ziplattin bedenimi hop bir iki otarafdan butarafa hadi güzelim artik zaman geldi soyun da göster güzel bedenini az gelir sendeki al
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Dr-Sihirbaz feat Dj Freddy - Takıl Bana. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dr-sihirbaz-feat-dj-freddy-takl-bana.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Dr-Sihirbaz feat Dj Freddy - Takıl Bana"

Yorum Gönder